Muza

sobota, 22 sierpnia 2015

Nowe zainteresowania. ^^

Cały czas poszukuję nowych pasji. Aktualnie maluję, gram na skrzypcach,
jak na razie też bloguję, piekę i interesuję się modą. Zdarzyło mi się też grać czasem
na gitarze, ale jakoś to mnie nie przekonało do dalszej nauki... Słomiany zapał i tyle.
Od kilku tygodni lepię coś z modeliny, jak już pewnie wiecie z poprzedniej notki.

No i chyba znalazłam swoje nowe zainteresowanie, a mianowicie fotografia.
Gdy chwyciłam w swoje łapki aparat, nieustannie robiłam zdjęcia.
Oczywiście nie obyłoby się bez ani jednej sesji zdjęciowej. ^^ Haha.! Były dwie. xd
Mama - najlepszy fotograf ever.!







 

 



A tak poza tym, podoba Wam się nowy wygląd bloga.? Sądzę, że wygląda lepiej niż
kiedyś.
 
Dziękuję za przeczytanie posta.
 
P.S. Następna notka o tematyce
Pastel Goth.!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz