Muza

wtorek, 11 sierpnia 2015

Z modeliny. x3

W te wakacje strasznie mi się nudziło, do czasu, gdy kupiłam
zwykłą, najzwyklejszą modelinę dla dzieci. Nie mogłam jej nigdzie zdobyć, ale w końcu się udało. (^▽^) 
Zaczęło się od tego, że pewna dziewczyna
pokazała  w Internecie co można zrobić z modeliny do wyrobu biżuterii.
Bardzo się tym zafascynowałam i znalazłam wciągające zajęcie na leniwe popołudnie. Co prawda Moja "biżuteria" nie jest zrobiona specjalną modeliną do
tego celu, ale nie jest tak tragicznie.
Dzięki niej mogę robić taką biżuterię jaką zechcę. (✿◠‿◠)
Do jakichś wzorów, napisów, czy tez do zmiany koloru używam lakierów do
paznokci. Są gęste, dobrze kryją i nadają połysku.

Moje pierwsze wyroby nie są najlepsze,
ale trzeba od czegoś zacząć.

Najbardziej jestem zadowolona
ze spinek w kształcie różek..
Przez Internet takie można
kupić od 10 do 20zł za parę,
a niemalże takie same zrobiłam
za ok. 4-5zł 。◕‿◕。
(razem z dopiętymi spinkami od dołu).
 
W sumie takich spinek jakie ja przykleiłam do tych rogów bym nie poleciła, gdyż za bardzo je widać.Nie mogłam znaleźć innych, ale te też mogą być. (/ω\)
 
Zabawa nie tylko dla dzieci.
Pobudza kreatywność a przy tym jest całkiem dobra zabawa. (╹◡╹ლ)
Strasznie mnie to wciągnęło i mam zamiar kupić drugie opakowanie, bo pierwsze
jest już puste xd

 
Ostatnio napisałam, że następny post (czyli ten) będzie dłuższy i postanowiłam, że
podzielę się z Wami przepisem na muffinki czekoladowo-bananowe. (✿◠‿◠)
Przepis jest niewiarygodnie prosty a babeczki wychodzą naprawdę pyszne.!

Składniki :

Suche :

† 130g mąki pszennej
† 100g cukru
† 35 g kakao
† 3/4 łyżeczki proszku do pieczenia
† 3/4 łyżeczki sody
† 1/4 łyżeczki soli
† 2 łyżeczki cukru waniliowego

Mokre :

† 1 jajko
† 60ml mleka
† 60ml oleju
† 120ml ciepłej wody
† 1 duży banan

Wykonanie :

Suche składniki wsypujemy do jednej miski, a mokre do drugiej.
Mieszamy składniki z obydwóch miskach.
Następnie wsypujmy suche do mokrych i niedbale mieszamy.
Uzyskaną "breję" wlewamy do przygotowanych wcześniej papierowych papilotek,
umieszonych w blaszanej bądź silikonowej formie do muffinek.
Pieczemy przez ok. 15min w temperaturze 180*C. Babeczki można polać czekoladą i
posypać posypką.
Smacznego |( ̄3 ̄)|




Porady :

Przed zmieszaniem mokrych składników
   banana możemy mocno rozgnieść. W tedy po upieczeniu
   czuć mocno smak banana.
Aby sprawdzić czy babeczki się upiekły, naciskamy na nie
   lekko widelcem. Jeżeli wrócą do swojego poprzedniego wyglądu to
   znaczy, że się upiekły.
Nie podjadaj surowego ciasta. Zapewniam, że upieczona "breja" smakuje
   o niebo lepiej niż surowa. c;


 
Dziękuję za przeczytanie posta.。◕‿◕。
 

 

 

Zdjęcia są mojego autorstwa. Przed wszelkim kopiowaniem

prosiłabym o skontaktowanie się ze mną.



2 komentarze:

  1. Różki wyszły CI przecudownie. Sama bym takie nosiła. ;o;

    Zapraszam do siebie: http://olis-rysunki-manga-anime.blogspot.com/

    Mam nadzieje, że zajrzysz. Bo ja mam zamiar bywać tu częściej ^~^

    OdpowiedzUsuń