Muza

piątek, 4 września 2015

Bułgaria.

Moje wakacje się trochę przedłużyły, gdyż razem ze zespołem pojechaliśmy na tydzień do Bułgarii do Złotych Piasków. Z naszego hotelu było bardzo blisko na plażę i chodziliśmy tam codziennie. Woda bardzo ciepła, a fale sięgały czasem nawet do 1,5 metra. Super się pływało.
Głównym celem wyjazdu było zaprezentowanie się naszego zespołu podczas festiwalu. Harmonogram nie był napięty jak zwykle, bo w ciągu tych 7 dni mieliśmy jedyne 3 występy. W sumie poszły nam dobrze.


W trakcie pobytu zwiedziliśmy miasto Warna.

Chętni (w tym ja) mogli pójść
zobaczyć wschód słońca nad Morzem Czarnym. Piękny widok.Pierwszy raz wstałam tak wcześnie, bo o 4:00. Sama się temu dziwię.


Byliśmy także na młyńskim kole.
Z góry było widać całą plażę.
Później mieliśmy czas wolny.
 
 
Po kilku dniach miałam już dość morza. Nie mogłam zasnąć, cały czas wydawało mi się że fale wyrzucają mnie na brzeg, z resztą nie tylko ja tak miałam. Opiekunowie postanowili odpuścić ten jeden dzień w morzu, no ale ja tu nie widzę sensu ani logiki, gdyż i tak 2 godz. pływali w basenie obok hotelu. Ja nie poszłam. Wolałam zostać w pokoju i coś namalować w moim szkicowniku.

~ Oto co namalowałam ~





Jestem bardzo zadowolona z tego wyjazdu,
bo dzięki temu całemu pływaniu zrzuciłam ok.2 kg.
Do tg mogłam zwiedzić ciekawe miejsca
i po raz pierwszy zobaczyć Morze Czarne.
 
W autokarze w jedną i w drugą stronę
łącznie spędziliśmy 48 h.! Nwm ale to jest chyba
nasz rekord xd
 
Dziękuję za przeczytanie posta. ♥
Powodzenia w szkole. c':
 
 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz