Muza

wtorek, 15 września 2015

Z modeliny. * 2 *

Ohayou. ♥
Ostatnio nie mam zbyt pomysłów na posty...
Stwierdziłam, że napiszę coś jeszcze o moich wyrobach
z modeliny. Tym razem nie tylko biżuteria, ale także
inne przydatne ozdoby.
 
 
 
 
Robienie takich oto naszyjników z lodem włoskim jest bardzo proste.
Pierwsze co musimy zrobić to stożek,
którego po uformowaniu odwracamy do góry dnem, tak
aby stał stabilnie.
 
 
Następnie formujemy "kiełbaskę" z niewielkiego kawałka modeliny.
Możemy połączyć ze sobą 2 pasujące do sb kolory.
Moim zdaniem efekt wychodzi lepszy.
Kolejno należy delikatnie owinąć
"kiełbaską" na płaskiej części (tak aby przypominały lody włoskie).
Następnie mocujemy zawieszkę, którą możemy zrobić np. z drucika.
Moim patentem jest wykorzystanie do tg celu spinek (zaczepek), którymi
połączone są nowe pary skarpetek.
 
 
Łańcuszek można kupić w każdym sklepie jubilerskim,
lub po prostu wykorzystać z jakiegoś innego naszyjnika (ja tak zrobiłam).
*Koszt*=4zł/szt.
 
 
 Można taż zrobić taki mostek. Musi być dość gruby,
żeby się nie złamał. Sama się przekonałam. ^^
 
 
Albo po prostu łańcuszek zakleić z tyłu kawałkiem modeliny,
chociaż mi się to średnio podoba.
 
 
 
Moja mama poddała mi bardzo ciekawy pomysł
na upiększenie moich szarych, smutnych i gołych długopisów.
Od razu lepiej, nie.?
 
 
 
Myślę, że nie będę musiała opisywać jak je zrobiłam,
gdyż wykonanie jest banalnie proste.
Tak wiem. Kotek mi nie wyszedł...
 
Ostatnią rzeczą, którą chcę Wam pokazać są pierścienie na serwetki do zastawy stołowej.
Stanowią fajną i oryginalną ozdobę na stole.
 
 
 
Jak je wykonać.?
Po pierwsze musimy uformować niewielki
okrąg (ja do tg celu używam okrągłej foremki).
 
 
 
Następnie możemy udekorować ją różnymi ozdobami i wzorami.
 
 
...i gotowe.
 
 
Dziękuję za przeczytania notki.
Mam nadzieję, że się podobała. c:
 

2 komentarze: