Muza

niedziela, 27 września 2015

NU GOTH OOTD ~

Ohayou.! (o⌒.⌒o)
 
Postanowiłam napisać coś o stylu Nu Goth. Nie, nie...
Nie będę tego wszystkiego objaśniała,
tak jak Pastel Goth, noo.. tylko kilka zdań. c:
 
Tutaj, jak w pastel goth, to my jesteśmy kreatorami.
Bawimy się wzorami, strukturą, dodatkami, fryzurami...
 
Jedyną różnicą jaką ja widzę po między stylem nu a pastel goth to to, że
w stylu Nu Goth jest więcej czerni niż pasteli.
 
Stylizacja OOTD przygotowana przeze mnie.
Mam nadzieję, że się spodoba.  ლ(╹◡╹ლ)
 
 
 
Postawiłam na prostotę. Zwykła czarna sukienka
z białym kołnierzykiem i creepersy.
 

 
 
 

 
 

 
 
 
 
Sukienka - New Look
Creepersy - Allegro.pl
Opaska - sklep upominkowy, podobną można
kupić także na stronie Holycreep
Skarpetki - Sinsay
 
Jeśli możesz, napisz, proszę co sądzisz o tej stylizacji.
Jeżeli się podoba, zrobię więcej takich OOTD. C:
 
Dziękuję za przeczytanie posta. ♥
 



1 komentarz: