Muza

piątek, 24 lipca 2015

Ayumi Chan *.~

Cześć. ^-^ Jestem Patrycja. Mam 14 lat..c;
W internecie posługuję się pseudonimem Ayumi Chan.
Gram na skrzypcach.
Jestem Otaku. ^^ Uwielbiam Anime i Mange.
W wolnym czasie maluję, inspiruję się postaciami Anime.
 
Mieszkam na wsi. A tu nikt nie wie co to Manga..I mi smuutnoo.. (︶︹︺)
Pomimo tego zawsze znajdę sobie kogoś o podobnych zainteresowaniach na MovieStarPlanet. ^u^
Tak, gram..。◕‿◕。 A co.?
 
Ymm..
 
Moim marzeniem jest umiejętność posługiwania się językiem japońskim i poznanie Japonii.

Ma twarz. (LOL) ._."




Zwykle ubieram się na czarno lub w ciemne kolory.
Kocham tęczowo-kolorowe włosy i na wakacje postanowiłam przefarbować sobie końcówki na miętowy. (⌒▽⌒)☆
Ubóstwiam styl Pastel Goth.

 
 
 

Co do muzyki... nie ograniczam się. Słucham Rock'a, Core a także przeróbek Nightcore. Nienawidzę Disco-polo.
Mój ulubiony film to "Sala samobójców"(✿◠‿◠)
W ogóle to jest jedyny film, który tak przyjemnie mi się ogląda. I to jeszcze POLSKIEJ produkcji O.o
Szacun. xd


Dziękuję za przeczytanie |( ̄3 ̄)|


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz