Muza

niedziela, 4 października 2015

Mój tydzien.

Krwawy księżyc.

Źródło : Tumblr
 
Ostatni tydzień zaczął się bardzo ciekawie,
gdyż w nocy z 27/28 września
miałam przyjemność zobaczyć zaćmienie księżyca.
Żeby być świadkiem tego cudownego zjawiska, nie spałam całą noc.
Czy się opłacało.? No, biorąc pod uwagę to, że następne zaćmienie księżyca
będzie dopiero za kilkanaście lat, to tak, opłacało się.
W między czasie zrobiłyśmy z mamą kilka zdjęć księżycowi.
 
 
 
Wystawa
 
Jakiś czas temu nauczycielka plastyki spytała się mnie i moją kuzynkę, Basię,
czy chciałybyśmy zrobić wspólną wystawę naszych rysunków w szkole.
Zgodziłyśmy się. Na wszelki wypadek rysunki są wydrukowane, szkoda tylko że czarno-białe...
Obrazki przypinałam sama. Zajęło mi to ok. godziny, ale co tam.
 
 
Byłam mile zaskoczona, gdy zobaczyłam wśród rysunków Basi mój portret.
Muszę przyznać, że wyszedł jej bardzo ładnie.
 
 
Konkurs muzyczny
Od 5. lat gram w dziecięcym zespole "Orawianie".
Dzisiaj (04.10.2015r.) odbył się 40. konkurs muzyk
podhalańskich im. Tomasza Skupnia
w Nowym Targu i nasza trójka
ja, Sabina i Maciek) wzięła w nim udział
już po raz 3. Z czego 2 razy udowodniliśmy,
że jesteśmy najlepsi. Jupi..!
Kasa zarobiona,  a połowa hajsu poszła na lody. ;P Hehe.. xd
 
 
 
Dziękuję za przeczytanie notki. ♥ 


2 komentarze:

  1. Kiedy można spodziewać się następnego posta? Po za tym rysunki śliczne, talent wyczuwam. c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. C: Nad następnym postem już pracuję.

      Usuń