Muza

sobota, 17 października 2015

HALLOWEEN

HALLOWEEN 
Halloween to święto, które obchodzi się 31 października, ale nie wszędzie.
Najhuczniej w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Irlandii i Wielkiej Brytanii.
W Polsce niestety nie. A szkoda..
 
 
Wydaje mi się to bardzo ciekawe, a po za ty lubię te klimaty.
Wiem, że Halloween dopiero za 2 tygodnie, ale po prostu
nie mogłam się już doczekać i pomalowałam se
twarz już dziś (*≧ω≦)
 
 
 
 Tak, wiem, że brzydko.. (/ω\)
 
 
 ✝✝✝✝✝✝✝✝✝✝✝✝✝✝✝✝✝✝✝✝✝✝✝✝✝✝✝✝✝✝✝✝
 
 
Przy okazji chciałam polecić
 Wam kilka (moim zdaniem) dobrych filmów na miłe
spędzenie Halloween także w domu.
 
"Gnijąca Panna Młoda"
 
 
"Miasteczko Halloween"
 
 
 "Edward Nożycoręki"
 
 
(gify z Tumbrl'a)
 
Tak, tak.. wiem, że autorem wszystkich filmów
jest Tim Burton. Bardzo lubię jego
produkcje, m.in. za tajemniczość, mrok,
a przede wszystkim za przesłania.
Podoba mi się też charakterystyka bohaterów
i to jak oni wyglądają.
 
A wszystko zaczęło się od bajki "Miasteczko Halloween",
gdy miałam 5 lat. Nie mogłam oderwać wzroku,
wszystko wydawało mi się takie
straszne a zarazem ciekawe. Niektóre sceny doprowadzały mnie
nawet do łez. No wiecie, 5 lat, wypadek Mikołaja... C:
 
 ✝✝✝✝✝✝✝✝✝✝✝✝✝✝✝✝✝✝✝✝✝✝✝✝✝✝✝✝✝✝✝✝
 
Dziękuję za przeczytanie. (´ε` )♡
Wesołego Halloween
 
PS: W komentarzach możecie  napisać jak Wy obchodzicie
Halloween i za co się przebieracie.
Przy okazji, polećcie swojego bloga, jeśli macie. Chętnie poczytam.  。◕‿◕。

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz